FAQ
často kladené otázky
Konference Medi Days 2023 se uskuteční v termínu 20.–21.1.2023 v Praze, Vienna House Andel’s Prague.
1. Jaký stánek si máme vybrat?
Akce bude mít tyto 3 části:
- Panelové diskuze a přednášky
- Interaktivní workshopy
- Veletrh pracovních příležitostí
Vybírat tedy můžete z níže uvedených možností, které se liší velikostí stánku a jeho umístěním na konferenci:
- Prémium Partner
- Partner
- Stánek veletrh
- Stánek workshopy
Popis jednotlivých variant včetně cen najdete v nabídce, viz zde.
2. Proč si mám zvolit balíček “Prémium Partner”?
Chcete být hodně vidět, mít možnost být v těsném kontaktu s účastníky? Chcete si je pozvat na jednání hned během akce do zasedačky? Využijte prémiového partnera s velkým stánkem. V ceně máte i slot 20 minut na prezentaci ve veletržní části. A zároveň také největší možnou vizibilitu na tomto konferenčním webu.
3. Jaký je rozdíl mezi “Stánek Veletrh” a “Stánek Workshopy”?
Stánek na veletrhu je umístěn v hotelovém lobby ihned po vstupu na akci. Kolem tohoto stánku projdou všichni účastníci akce. Je vhodný zejména pro subjekty, které potřebují rekrutovat zdravotnické pracovníky na pracovní pozice.
Stánek Workshop je ve workshopové části akce, která je oddělena od konferenční části. Workshopy jsou cílené na konkrétní témata (viz informace na webu https://2023.medidays.cz/). Tyto stánky jsou cílené zejména na subjekty, které mají blízko k těmto tématům svým portfoliem produktů a služeb. Zejména jde o subjekty poskytující služby/produkty ambulancím, spojené se zakládáním/financováním ambulancí, dodavatelé softwaru, zdravotnického materiálu/přístrojů do ambulancí atpd.
Rozdíl je tedy v umístění v rámci akce. Velikostí a ostatními parametry včetně ceny jsou tyto stánky totožné.
4. Pro koho je vhodný “Stánek Workshopy”?
Stánek Workshop je ve workshopové části akce která je oddělená od konferenční části. Workshopy jsou cílené na konkrétní témata (viz informace na webu https://2023.medidays.cz/). Tyto stánky jsou tedy cílené zejména na subjekty jež mají blízko k těmto tématům svým portfoliem produktů a služeb. Zejména jde o subjekty poskytující služby/produkty ambulancím, spojené se zakládáním/financováním ambulancí, dodavatelé softwaru, zdravotnického materiálu/přístrojů do ambulancí atpd.
5. Jaké jsou rozdíly mezi umístěním stánků?
Akce je rozdělena na tři lokace:
- Hotelové lobby: veletrh
- 1.patro: konference
- Přízemí v zadním traktu hotelu: workshopy
Všichni účastníci akce projdou přes veletržní část, když vstupují na konferenci, anebo odcházejí. Běží zde i prezentace vystavujících subjektů. Tuto část tedy nelze minout.
Konferenční část je na 1. patře hotelu, do které se vstupuje z lobby. Je zde umístěno občerstvení, galerie, toalety a zároveň se tudy prochází ke spojovací chodbě vedoucí do workshopové části. Díky tomu je konferenční patro křižovatkou všeho dění na akci, a tedy místem s absolutně největší koncentrací lidí, budou se tu zdržovat nejdelší dobu.
Workshopová část je oddělená spojovací chodbou od konferenční části. Má jasně vymezená témata.
V rámci dané sekce nejsou mezi stánky rozdíly. Celá akce je architektem vymyšlená tak, aby byl tok lidí přes všechny oblasti.
6. Co znamená vizitka na webu?
Na webové vizitce budou komplexní informace, texty, obrázky videa která dodáte, abyste se účinně mohli prezentovat. Vizitka na webu bude dostupná již brzy, viz https://2023.medidays.cz/
7. Je možné se ubytovat přímo v hotelu?
Ano, během konference můžete využít speciální cenu 2.100,-Kč / noc. K rezervaci použijte tento link: Mladi_Lekari. Vede přímo na stránky hotelu a speciální zlevněná cena už tam je aplikovaná.
8. Jak mohu na konferenci přihlásit svou firmu?
Kontaktujte naši projektovou manažerku Kateřinu Spilkovou emailem na katerina.spilkova@mediconf.cz.
9. Kolik očekáváte počet účastníků?
Registrace ještě nebyla spuštěna, ale počítáme s účastí kolem 1-2 tisíc lidí.
10. Věk a stav atestace účastníků?
Akce svým zaměřením míří na lidi těsně před absolvováním školy (hledající své první zaměstnání), mladé lékaře po škole až do atestace a lékaře kolem atestace, či těsně po ní (uvažující o změně místa, kariérní změně, viz program na https://2023.medidays.cz/)
Při registraci se budou sbírat tyto údaje přesně a podrobně. Prémioví partneři a hlavní partneři pak budou zahrnuti i do emailů, kterými budeme účastníky před akcí a po akci oslovovat.
11. Atraktivita místa (které je pro nás nejlepší / jaké zvolit?)
Celá konference a její rozložení je navrženo architektonickým studiem. Dbali jsme přitom na to, aby všechny stánky měli vysokou vizibilitu. Rozdíl není tedy ani tak mezi stánky samotnými, ale spíše mezi kategoriemi dle úrovně partnerství (Hlavní partner, Prémium partner, Partner atd.)
12. Kolik osob může být na stánku?
Záleží na velikosti stánku. U standardního stánku (typ “Partner”, “Stánek veletrh”, Stánek Workshopy”) doporučujeme dvě osoby. U většího (typ “Prémium Partner” až do 5 osob.
13. Co znamená neomezený počet vstupů na akci v rámci balíčku “Prémium Partner” a “Partner”?
Všichni účastníci se budou muset na konferenci registrovat. Při nejvyšších formách partnerství můžete poslat a pozvat na akci kolik lidí chcete. Garantovaná místa k sezení jsou ale omezená, stejně tak účast na společenském večeru je limitovaná počtem lidí a je adresná na jména, případně na počet přidělených vstupenek.
14. Nenašli jste zde odpověď na svou otázku?
Napište nám na katerina.spilkova@mediconf.cz a zeptejte se. Rádi vám poradíme.